torstai 5. tammikuuta 2017

Uudesta innoissaan!

Blogiin en olekaan kirjoitellut uusista käänteistäni töiden kanssa, joten eiköhän avata tilannetta hieman.

Lopetan siis pikkuhiljaa työni Easyfit Vuosaaressa. Tällä hetkellä hoidan loppuun nykyisten asiakkaiden valmennussopimukset. Päätös ei ollut helppo ja siihen on aika montakin eri syytä, joita mielessäni pohdin. Kuitenkin, kun minulle luvattiin 5kk opintovapaan sijaisuus entisessä työpaikassani päiväkodissa, jossa viihdyin, niin tein valintani! Mitään ovia takanani minun ei tarvitse lukita, mutta uusia ovia avautuu silti! Niin kävi tälläkin kertaa!

Nimittäin Konalaan avataan helmi-maaliskuun vaihteessa uusi Training for warriors sali ja salin yrittäjänä aloittava Johanna pyysi minua sinne valmentajaksi. Huh! Olette varmaan täälläkin huomanneet, kuinka innoissani olen ollut konseptista ja nyt pääsen yhdessä huikean tiimin kanssa viemään sitä eteenpäin!

Meillä oli tänään ensimmäinen palaveri salilla valmentajien kesken ja mun into vaan kasvaa. Sovittiin yhdessä vuoden tavoitteista ja ensi viikolla päästään talkoilla laittamaan paikkoja kuntoon. On ollut jopa hieman epärealistinen fiilis, mutta pakko se on uskoa, että kohta oikeasti mennään! Joskus haaveet joista et edes uskaltanut haaveilla käyvät toteen.

Uskon konseptiin täysin. Luotan myös Johannan vankkaan ammattitaitoon sekä taustaan yrittäjänä. Kaikki me coachit ollaan treenattu TFW Helsingillä, joten olemme saaneet sen huikeilta valmentajilta loistavan koulun (kaiken ammatillisen koulutuksen ja kokemuksen lisäksi) siihen, kuinka hommaa tehdään! :) Pääsen todella haastamaan itseäni ja joudun takuulla astumaan myös epämukavuusalueelleni, mutta se tässä onkin hienointa! Olen siihen täysin valmis! :)



Olen myös vaihteeksi häkeltynyt siitä, kuinka ihmiset ovat oikeasti olleet vilpittömästi iloisia ja onnellisia mun puolesta. En ehkä osaa edes sanoilla kuvailla, miten hyvältä se tuntuu. <3 Luultavasti epäilijöitäkin riittää (ja luultavasti tulee niitäkin hetkiä, kun itse epäilen itseäni), mutta en malta odottaa, että päästään näyttämään niille (ja itselleni)! :D Kerta kerran jälkeen yhtä uskomatonta on myös TFW perheen yhteisöllisyys. Sieltä jo muutama ilmoittautui mukaan talkoisiin, vaikka mitään apua ei olla keretty vielä edes kysyä! <3

Kiitos kaikille ja kiitos Johannalle, kun uskot minuun! Lupaan tehdä kaikkeani ollakseni sen arvoinen! :)

xx 
Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti