torstai 7. heinäkuuta 2016

Puhdas+

Olen aika tarkka millaisia tuotteita ja lisäravinteita käytän niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Lisäravinteiden suhteen luotan paljon siihen, että edelleen ruoasta saamme kaiken tarvitsemamme, kunhan syömme tarpeeksi monipuolisesti.
Jokin aika sitten kuitenkin innostuin ostamaan Puhdas+ sarjan muutamaa tuotetta ja pakko sanoa, että olen ihastunut.

Hyviä käyttökokemuksia tukee vielä se, että tuotteet nimensä mukaisesti ovat puhtaita. Niissä ei ole säilöntäaineita, pistakäsittelyaineita. Niihin ei ole myöskään lisätty keinotekoisia väri- tai mekautusaineita. Puhdas+ on myös kokonaan kotimainen.

Ensimmäinen tuote, jonka ostin oli Puhdas+ vahva magnesium suihke.




Teimme salilla treeniä, josta forkut menivät aivan tuleen. Sain treenin jälkeen laittaa tätä suihketta niihin ja olo helpotti heti. Tätä on pakko ostaa itsellekkin! :) Olen käyttänyt tuotetta nyt silloin tällöin kun lihaksia on kolottanut ja tuntuu, että palautuminen on parantunut. Tuote ei suttaa ja suihke on helppo levittää ja kuivuu todella nopeasti.

Toinen tuote, jota olen nyt käyttänyt on D3-vitamiini. Häpeäkseni pakko myöntää, että en ole käytänyt aikaisemmin D-vitamiinia ollenkaan, vaikka Suomessa sitä suositellaan käytettäväksi ympäri vuoden.







Vaikutus, jonka D-vitamiinin käytön myötä olen huomannut on se, että aamuisin on ollut helpompi herätä kuin aikaisemmin!

Näiden lisäksi olen harkinnut aminohapoista glutamiinin ottamista käyttöön auttamaan urheilusuorituksista palautumiseen. :) Myös aurinkokapselit sekä aurinkovoide ovat harkitsemisen arvoisia!

Puhdas+  löydät klikkaamalla tästä. Siellä pääset tutustumaan myös firman muihin tuotteisiin!
Postauksen tekijä ei ole hyötynyt postauksesta mitenkään, vaan on tyytyväinen asiakas :)

Sateesta murehtimisen sijaan keskitytään siihen, että keksimme kaikkea mahdollisimman kivaa sisällä! Joohan? :)

- Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti